تعمیرات پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

تعمیرات پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده

تعمیرات پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز

تعمیرات پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده

تعمیرات پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز-فلاح زاده9177375800

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۸
مرداد


توجه داشته باشید که اساس کار پکیج دیواری گرم کردن آب مصرفی است، بنابراین حتی تنظیم کردن آن در حالت گرمایش به این معنی نیست که دیگر دستگاه قادر به گرم کردن آب مصرفی نیست.
حال سوالی که ممکن است برای افراد ایجاد شود این است که:
 
دمای مناسب پکیج در تابستان چقدر است؟
زیرا پاسخ به این سوال می تواند در میزان مصرف سوخت در پکیج، هزینه های پرداختی مصرف کننده ، تاثیر به سزایی داشته باشد. توجه به دمای مناسب پکیج در تابستان علاوه بر کاهش میزان مصرف سوخت و انرژی در ساختمان، عمر پکیج را افزایش داده و احتمال نیاز به تعمیر پکیج را کم می کند.
پاسخ این سوال بستگی به تجهیزاتی دارد که از آن ها در ساختمان استفاده می کنید.
 

در طول فصل تابستان پکیج آب گرم مصرفی مورد نیاز در دوش حمام، سرویس بهداشتی، سینک ظرفشویی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را تامین می کند.
با این حال اگر شما از سر دوش های حمام برقی با توانایی گرم کردن آب در درون دوش با استفاده از برق خانگی در ساختمان استفاده می کنید.
همچنین اگر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی اتوماتیک با قابلیت گرم کردن آن مصرفی داشته باشید، دیگر نیازی به پکیج برای گرم کردن آب مصرفی نیست و می توانید این دستگاه را در طول تابستان خاموش کنید.
در این صورت هزینه مربوط به سوخت پکیج در فصل تابستان تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.
اما نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد، توجه به اقدامات لازم جهت پیشگیری از وارد شدن خسارت به پکیج در طول فصل تابستان است.
به این دلیل که اگر پکیج به مدت طولانی خاموش باشد، عملکرد دستگاه را در طول فصل زمستان تحت تاثیر قرار داده و راندمان پکیج را کاهش می دهد.
به منظور پیشگیری از وقوع این اتفاق، اگر پکیج را در طول تابستان خاموش می کنید، باید هر چند وقت یکبار دستگاه را روشن کنید تا پمپ پکیج و سایر سیستم های آن شروع به کار کنند.
 
ادامه مطالب را اینجا بخوانید
مشاور فروش: 9174939001
آدرس: شیراز- چهارراه هوابرد بسمت سرباز بعد از ساختمان بهزیستی طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4

  • تعمیرات پکیج دیواری و اسپلیت در شیراز